10 Ekim 2013 Perşembe

İzmir'de Cgi Bilişim Eğitimi Olan Rhinoceros Hakkında Genel Bilgi


Eğitim Hakkında Genel Bilgi       

Bilgisayarlı tasarımda kullanılan bir diğer yazılım ise İzmir'de cgi bilişim enstitüsünün eğitimi olan rhinoceros programıdır. Genelde mimarlar peyzaj mimarları endüstriyel tasarımcılar vs… kullanmaktadır. Mantık olarak 3ds max ve autocad yazılımlarına benzemektedir. Programın kullanımın yanı sıra piyasada ki diğer 3d programları arasında ki etkileşimde genel olarak ele alınmaktadır. Eğitimlerin uygulanış yöntemleri ayrılan saatlere göre teorik ve bolca çizim uygulamaları yapmaktır.  

Bu Eğitimler Kimler İçin?

• Her yas grubundan kendini geliştirmek isteyenler
• Mimari tasarımla uğraşmak isteyenler.
• Endüstriyel tasarımla uğraşmak isteyenler
• 2 ve 3boyutlu tasarımla uğraşanlar için
• Mimarlar, iç mimarlar, şehir planlamacılar, inşaat, makine, tarım makineleri mühendislikleri, teknik ressamlar, peyzaj mimarları harita planlamacılar  
• Mobilya tasarımcıları
• Mesleğinde kendini geliştirmek isteyenler
• Yaratıcıcık yönünü geliştirmek ve iş alanında kullanmak isteyenler 

Eğitimde Verilecek Programların İçerikleri Nelerdir?

RHİNOCEROS Programın tanıtılması
Ara yüzü ve ekran görüntüsünün ayarları
2d komutları kullanımı açıklanması
3d komutları ve genel olarak menüler Işık ayarları
Sahne ve kamera ayarları 
Kaplama ayarları Render ayarları düzenlenmesi
Projeler ve uygulama cizimleri

UYGULANAN EĞİTİM TEKNİKLERİ

Katılımcılar eğitimleri boyunca, bireysel gelişimlerine ve kariyer planlamalarına katkıda bulunmak amacıyla, sektörün önde gelen isimlerinden meslekleriyle ilgili dikkat etmeleri gereken konular hakkında bilgiler alır, gerekirse uygulama gezilerine katılırlar. Bu uygulama gezilerinde, derste edinmiş oldukları teorik bilgileri pratikte uygularken, ayrıca bilişim firmalarında ve işletmelerin bilişim teknolojisi departmanlarındaki personeli çalışma ortamlarında gözlemleme imkanı bulurlar. Böylelikle katılımcılar etkin insan bilişim akademisinde sadece teorik değil aynı zamanda pratik eğitim alma imkanına sahip olurlar. Asıl amaç; sektörde çalışarak yıllarca edinilen bilgileri ve tecrübeleri, kısa bir zaman diliminde vakit kaybetmeden eğitim süresi boyunca edinerek daha da fazlasını geliştirebilmek ve eğitim sonrasında piyasayı-teknolojiyi yakalamış bireyler olarak iş hayatına hazır olmaktır.

EĞİTİM MATERYALLERİ

Bütün eğitimlerde ders kitabı olarak “Ders-Eğitim İçerik Notları” eğitim boyunca her aşamada öğrencinin kendisine eğitmen tarafından verilir. Bu sayede öğrencinin ders anında sürekli birebir not almasına gerek kalmaz dolayısıyla da zamandan tasarruf edilerek daha çok uygulama ve pratiğe önem verilmiş olunur. Eğitim süresince bolca uygulama ve Sektörel yayınların ve örnek kampanyaların takibi ile de eğitim desteklenmektedir.
RHİNOCEROS kursu istiyorsanız izmir içindeyseniz Cgi Bilişim Enstitüsünün eğitimlerine katılın size piyasada iş yapan uzman eğitmenlerimizin farkına varın.En iyi eğitimi piyasanın içinde olanlardan öğreneceğinizi unutmayın... 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder